Two worlds, one family

Kaksitoista tuntia ja olen koneessa matkalla kohti Balia.

Eilisilta oli ihan mahtava ja täydellinen päätös tälle seikkailulle. Koko ihana Student housen porukka ja lisäksi muutama valiotyyppi Ässän työpaikalta (sekä tietty Ässä itse) pääsivät tulemaan minun ja L:n läksiäisiin Brisbaneen paikkaan nimeltä Little Big House, jossa nauroimme vatsalihaksemme kipeäksi, juttelimme, pelasimme biljardia ja lopuksi vaihdoimme tunteellisia haleja hyvästiksi ja lupasimme, että vielä joku päivä näemme.

Tänään oli viimeinen päiväni Australiassa ja halusin käydä vielä kerran Brisbanen keskustassa. Tajusin jokin aika sitten, että paluulennollani matkalaukun painoraja onkin 30 kiloa, jolloin valtava kivi vierähti sydämeltäni. Fiksu henkilö olisi ajatellut, että hyvä, eipähän ole vaaraa painorajan ylittymisestä, mutta ei nyt koetella onnea ja matkalaukun saumoja. Minun ensimmäinen ajatukseni sen sijaan oli, että hiphei, vielä voi shoppailla lisää (what is wrong with me?) Lorna Janessa oli sattumalta alennusmyynnit ja nyt olen yksiä urheilurintsikoita rikkaampi. Oli minulla keskustassa toki oikeastikin tekemistä, kuten pankkitilin tyhjennys ja valuutanvaihto.


Viimeinen yö Australiassa edessä. Olo on niin turta.

Kommentit

Suositut tekstit